2025 m. spalio 20-26 d. visoje Lietuvoje buvo minima Klimato savaitė. Mokiniai buvo kviečiami susimąstyti apie mūsų kasdienius pasirinkimus, jų poveikį aplinkai, klimatui bei sveikataią ir Jaunųjų gamtos reindžerių platformoje sprendė užduotį „Derlius nuimtas – ką valgysime žiemą?“ bei galėjo laimėti edukacinius prizus – gamtos plakatus „Šlapynių paukščiai“ arba „Šlapynių augalai“.
Sveikiname laimėtojus
Sveikiname laimėtojus 🎉 ir skelbiame laimėjusių vartotojų vardus!
- Armandas_B, Panevėžio Vilties progimnazija, 5d klasė
- Elena2014, Panevėžio Vilties progimnazija
- Nijole, Panevėžio Alfonso Lipniūno pagrindinė mokykla, 4a klasė
- Viksrelis, Vitlio Licėjus, Vitliukai B
- Odegru, Klaipėdos Tauralaukio progimnazija, 2d klasė
- Pieva, Mokykla nenurodyta
Dėl prizų atsiėmimo informuosime artimiausiu metu, laimėtojų nurodytu el. paštu Jaunųjų gamtos reindžerių platformoje.
Svarbu! Jei užduotį sprendėte neprisiregistravę prie Jaunųjų gamtos reindžerių platformos, deja, negalime matyti jūsų atsakymų ir neturime jūsų kontaktų, todėl negalime įtraukti į konkursą. Kadangi iššūkio metu kilo techninių nesklandumų dėl naujų vartotojų patvirtinimo, iššūkį pratęsiame savaitei, iki 2025.11.02 imtinai ir kviečiame užduotį spręsti dar kartą (būtinai prisijungus prie platformos ir būtinai nurodykite paskutiniame klausime mokyklą nei klasę!).
Kaip dalyvauti?
Iki 2025 m. lapkričio 2 d. 6-10 m. mokiniai turi išspręsti užduotį Jaunųjų gamtos reindžerių platformoje:
👉 „Derlius nuimtas – ką valgysime žiemą?“
Užduotis padės mokiniams geriau suprasti:
-
kaip maisto pasirinkimai siejasi su klimato kaita;
-
kodėl svarbu rinktis vietinius ir sezoninius produktus;
-
kaip tvarus maisto vartojimas gali prisidėti prie mažesnio šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio.
Prizai aktyviausiems
Teisingai išsprendusieji užduotį dalyvaus loterijoje – burtų keliu bus ištraukti dar 34 laimingieji, kurie savo klasei laimės edukacinį prizą: vieną iš dviejų gamtos plakatų – „Šlapynių paukščiai“ arba „Šlapynių augalai“.
Šie plakatai – ne tik puošmena klasės sienai, bet ir vertinga mokymosi priemonė, padedanti geriau pažinti Lietuvos gamtą ir jos ekosistemų svarbą klimato kaitos kontekste.

Komentarų nėra